Yörünge-1 Evrendeki Denge ve Hız

YÖRÜNGE BELGESEL DİZİSİ - EVRENDEKİ DENGE VE HIZ

Gece gökyüzündeki ışı ışıl yıldızlar…. Bugün çok iyi biliyoruz ki parıldayan bu küçük noktaların bazıları bizim güneşimizden çok daha büyük, çok daha sıcak ve çok daha güçlüler….

İnsanlık tarihi boyunca gökyüzünde neler olup bittiği her zaman insanların ilgisini çekti. Binlerce yıldır insanlar uzayı merak ettiler, araştırdılar, öğrendiler… Bizde bu belgesel dizisinde evrendeki hayret verici büyüklükleri, insanın kavrama sınırlarını zorlayan yüksek hızı, hareketliliği ve hassas dengeleri inceleyeceğiz.

MaşaAllah bu güzelliğe bakıp Allah’ın sanatına hayran olmamak mümkün değil... Sadece bakarak bile sayısız harika görebiliyoruz.  Yıldızlar, ay, güneş, Samanyolu hepsi birbirinden harika...Ama evrendeki mucizeler gözle görünenin çok ötesinde…

Bizler araştırıp  bilgi sahibi olduğumuzda... inceleyip- öğrendiğimizde Allah’ın sonsuz gücünü kudretini ve sanatını hayranlıkla fark ediyoruz..

Evet işte biz de bu programda, sizlerle birlikte evrenin sırlarını keşfedeceğiz.  Bunun içinde hep beraber heyecan verici bir yolculuğa çıkacağız.

Yörüngede bize katılın...

Evrenimiz- galaksiler -kara delikler -güneş sistemi...  ...ve uzaydaki muhteşem hızdan dehşetli tehlikelerden uzak güvenli gezegenimiz dünya….

Toprak…

Su…

Hava…

Yaşam…..

Bunların hepsi nereden geldi?

İçinde yaşadığımız uçsuz bucaksız evren nasıl var oldu?

Bu evrendeki denge ve mükemmel düzen nasıl ortaya çıktı?

Üzerinde yaşadığımız dünya, nasıl bizim yaşamımız için bu denli uygun bir gezegen oldu?

İşte bu sorular, tarihin başından bu yana insanların ilgisini çekti.

Son 500 yılda ise evren hakkındaki bilgilerimiz katlanarak arttı. Dünyanın Güneşin yörüngesinde olabileceğini bilimsel bilgiyle ilk ortaya koyan Nicolaus Copenicus idi. Onun denklemleri hemen kabul görmemiş olsa da, Tycho Brahe’nin doğru kayıt tutması sayesinde Johannes Kepler teoriyi tamamlayabildi.

Kepler  gezegenlerin Güneşin etrafında eliptik bir yörüngede hareket ettiklerini ilk defa 1609’da kanıtladı ve aynı yıl Galileo Galilei ilk defa kırılmalı teleskopu icat etti.

Astronomlar evreni teleskoplarla izlemeye başlamışlardı ki bu, astronomiyi yeni bir çağa taşıdı. 60 yıldan daha kısa bir süre sonra, 1668’de teleskop tasarımı, Isaac Newton tarafından lens yerine ayna kullanılarak yenilendi. Bu değişim, cihazın çözünürlüğünü daha da arttırdı.

(Complete History of the Universe sf.84 EKTEKİ DOSYALARDA İNGİLİZCESİ VAR)

20.yy’a gelindiğinde roketin icat edilmesi ve Sputnik 1’in 1957’de fırlatılmasıyla insanlık, uzayı Dünyanın sınırlarından, atmosferinden ve yerçekiminden uzakta inceleyebilmek için özgür kaldı. Bu gelişmeyle birlikte uzay keşfi çok verimli bir döneme girdi.

Hubble teleskobunun 1990 yılında uzaya gönderilmesinden sonra yüzlerce ve binlerce uzay fotoğrafını görmemiz mümkün oldu.

Şu anda ise evrenin nasıl işlediğini öğrenmek için birçok araca sahibiz…

Satürn ve uydularını izlemek üzere 1997 yılında gönderilen  Cassini,

Mars'ta incelemeler yapan uzay robotu Curiosity,

2006’da görevine başlayan Plüton ve uydularını inceleyen ilk uzay aracı  New Horizon..

Jüpiter'i araştırmak üzere NASA tarafından Ağustos 2011'de uzaya gönderilen Juno….

Samanyolu Galaksisi’nin tarihini ortaya çıkarmak için, uzayın 3 boyutlu haritasını çizebilme teknolojisine sahip Gaia  ...gibi uzay araçlarını, araştırma robotlarını, dünyanın uygun yerlerinde konuşlandırılmış pahalı dev teleskopları ve daha pek çok teknolojik aracı evrendeki harika yapıları araştırmak için kullanıyoruz.

Uzayı inceleyen bilim insanlarının vardığı ortak bir sonuç var. Evrende en temel kozmik kanunlara,  en kritik fiziksel değerlere, en küçük dengelerden en makro hesaplara kadar son derece hassas ölçülerle ayarlanmış bir düzenin var olduğu... Dünyamızın da ne kadar hassas değerlere sahip bir yaşam alanı olduğunu görüyoruz Yaşam için gerekli şartlar arka arkaya sıralandığında, çok özel bir gezegende yaşadığımızı daha iyi anlarız.

Şimdi evrendeki bu hassas dengeleri hep birlikte inceleyelim...

EVRENDEKİ HASSAS DENGE VE DÜZEN-1

Güneş sistemindeki diğer gezegenler sayılamayacak kadar çok ölümcül tehlikelerle doludur. Bırakın ölümcül tehlikeleri burada gördüğünüz güzellikler gibi hiçbir güzelliği diğer gezegenlerde  asla ve asla bulamazsınız.

Uzayda ölümcül metan yağmurları, çapı dünyadan daha büyük fırtınalar, etraflarına yaklaşan her şeyi yutan kara delikler, gezegenleri kaplayan toz bulutları, sesten 2 kat hızlı yol alan rüzgarlar,  binlerce derecelik güneş fırtınaları, asit dolu denizler, ölümcül gama ışınları ve daha burada sayılamayacak kadar çok tehlike var. Bunların bir kısmı akla hayale gelmeyecek kadar ürkütücü ve bizim için adeta bir sinema filminden fırlamış kareleri andırıyor. Ancak bizler için sadece görsel bir şov gibiler.

Çünkü biz son derece güvenli bir Dünya’dayız. Öylesine güvenli yaşıyoruz ki, her binlerce km hız içinde hareket ettiğimizi unutabiliyoruz.

Yine aynı şekilde her saniye meydana gelen sayısız tehlikeye karşı sayısız güvenlik önlemlerinin de alındığını unutabiliyoruz.

Dünyamız da dahil olmak üzere tüm evreni kuşatan, değişmeyen  kanun, denge ve ölçüler var.

Evrenin genişleme hızından Dünya'nın Samanyolu Galaksisi'ndeki konumuna, Güneş'in yaydığı ışığın cinsinden suyun akışkanlık değerine, Ay'ın Dünya'ya olan uzaklığından, atmosferdeki gazların oranına kadar yüzlerce sayısız faktör yaşamın var olması için en ideal ölçülerdedir.

Evrendeki hangi kanuna, hangi ölçüye, hangi fiziksel sabite baksak sahip olmuş oldukları en ideal ölçüye tesadüfen sahip olmalarının mümkün olmadığını görürüz.

Son yıllarda bu konu üzerinde yoğunlaşan evren bilimciler ve teorik fizikçiler,  insan yaşamı için gereken bu  muhteşem dengeyi "İnce Ayar" yani Fine Tuning ifadesi ile belirtirler. Ve her geçen gün bu evrendeki ince ayarın örneklerinden farklı farklı örnekler bulurlar.  Buldukları bu durum ile ilgili olarak da  hayret ve hayranlık ifade eden örnekleri  şu şekilde belirtirler.

-        NASA'da astronomi uzmanı Prof. John O'Keefe: "Biz, astronomik standartlar göz önüne alındığında, çok fazla özen gösterilmiş, kollanmış ve şefkat gösterilmiş bir grup varlığız... Eğer evren şu anki en hassas kesinliğinde yaratılmış olmasaydı, hiçbir zaman var olamazdık. Benim görüşüme göre mevcut şartlar, evrenin insanın içinde yaşaması için yaratıldığını gösteriyor".

İngiliz astrofizikçi Prof. George F. Ellis: "(Evrendeki) bu kompleksliği mümkün kılan kanunlarda hayret verici bir ince ayar görünüyor. Evrende var olan bu kompleksliğin gerçekleşmesi, "mucize" kelimesini kullanmamayı çok güçleştiriyor".

- İngiliz astrofizikçi Prof. Paul Davies: "Fizik kanunları çok üstün bir dehanın ürünü gibi görünüyor... Evrenin bir amacı olmalı".

- Matematikçi Prof. Roger Penrose: "Demek istediğim şudur ki evrenin bir amacı vardır. Orada öyle, bir şekilde şans eseri var olmamıştır".

Bugüne kadar elde edilen tüm bilimsel sonuçlar evrenin hiçbir anında, hiçbir noktasında tesadüflere ve rastlantılara yer olmadığını göstermiştir.

Astronomi Sözlüğü

Teleskoplar Bir Anlamda Zaman Makinesi mi?

Işık saniyede yaklaşık 300 milyon metre yol alır. Ancak yıldızlar arası mesafe hayret verecek boyuttadır, bu yüzden de yıldızların ışıklarının bize ulaşması yüzlerce hatta binlerce yıl zaman alır.

Yani, gökyüzüne baktığımızda yıldızların şu anki hallerini görmeyiz. Sanki eski tarihli bir gazete posta kutumuza bırakılmış gibi yıldızların eski hallerinin fotoğraflarını gökyüzünde görürüz. Teleskobunuz ne kadar güçlü ise o kadar eski tarihleri görebilme imkanınız olur. Mesela Andromeda Galaksisinden bize ulaşan ışık 2.5 milyon yıl öncesinde yayılmıştır. Ama biz onu şu an görüp gözlemliyoruz. En parlak kuasardan bize ulaşan ışık ise 2 milyar yıl öncesinden  kalmadır.

Lagoon Nebula

4.000-6.000 ışık yılı

Ekranda gördüğünüz Lagoon Nebula dev yıldız bulutunun görüntüsü, aslında piramitlerin yapıldığı döneme ait. Yani piramitlerin olduğu dönemde çekilmiş bir fotoğraf gibi... Diğer bir deyişle, binlerce yıl öncesine ait bir görüntüyü şu anda gözlemliyoruz.

(Kaynak Ekte Complete History of the Universe  Kiyabı sf 47. Alıntılar ekteki resimlerde var)

EVRENDEKİ HIZ

Eğer gezegenlerin dönüş hızları biraz daha yavaş olsaydı, o zaman bu gezegenler hızla Güneş'e doğru çekilirler ve sonunda Güneş tarafından büyük bir patlamayla yutulurlardı. Bunun tersi de mümkün olabilirdi. Eğer gezegenler daha hızlı dönselerdi, bu sefer de Güneş'in çekim gücü onları tutmaya yetmeyecek ve gezegenler uzaya savrulacaklardı.

Ayrıca burada sözkonusu dengeler son derece önemli... Çünkü gezegenlerin Güneş'e olan uzaklıkları da kütleleri de çok farklıdır. Bundan dolayı dönüş hızları birbrinden farklı olmak durumunda....

Rabbimiz yarattığı tüm yaşamsal faaliyetler için  muhteşem bir hız belirlemiştir.  Allah'ın dilemesiyle her an oluşan bu hız sayesinde tüm evren varlığını devam ettirir. Allah’ın yarattığı tüm canlılar üzerindeki sonsuz gücü, Fatır Suresinde şu şekilde bildirilir.

Kovulmuş şeytandan Allah’a sığınırım.

"Şüphesiz Allah, gökleri ve yeri zeval bulurlar (yok olurlar) diye (her an kudreti altında) tutuyor. Andolsun, eğer zeval bulacak olurlarsa, Kendisi'nden sonra artık kimse onları tutamaz. Doğrusu O, Halim'dir, bağışlayandır." (Fatır Suresi, 41)

Dünya'nın Dönüş Hızı

Dünya sadece 24 saatlik bir süre içinde kendi etrafındaki dönüşünü tamamlar ve bu sayede geceler ve gündüzler kısa sürer. Kısa sürdükleri için de gece ile gündüz arasındaki ısı farkı çok azdır. Dünya'nın kendi etrafındaki yüksek dönüş hızı yeryüzündeki ısının dengeli dağılımına yardımcı olur. Böylece pek çok canlının yaşayabileceği ideal ısı ortamı oluşur. Eğer bu hız gereken seviyede olmasaydı, canlılar için yeryüzü yaşanması olanaksız bir yer haline gelecekti.

Uzayda  Yaşam

Uzayda Dünya’ya benzer koşullar oluşturup, orada yaşamaya çalışmak insanlığın, en büyük hedeflerindendir. Bunun için Dünya yörüngesinde büyük çabalarla ve milyarlarca dolar harcanarak inşa edilen bir yapıya bakmamız gerekiyor Uluslararası Uzay İstasyonu....

Görüntü Konuşmalar...

Merhaba ben Uluslararsı Uzay İstasyonundan Chris Hadfield. Biz bu uzay istasyonunda sürekli meşgulüz. Uzun günler, uzun süreli işler, egzersiz…sonunda yorulursunuz.

Ama uzayda nasıl uyursunuz?

Bir yastık yada yatak olmayınca rahatsız olacağını düşünebilirsiniz. Ama yerçekimi olmayınca tabii ki, sizi tutacak hiçbir şey yoktur. Tamamen rahatlayabilirsiniz. Yastığa bile ihtiyacınız yok. Çünkü uzayda başınızı yukarda tutmaya çalışmanız gerekmiyor. Böylece bütün kaslarınızı rahat bırakabilirsiniz. Kollarınız önde havada yüzer.

Ama ben uykuya geçmeden pijamalarımı giymem lazım.

Çünkü uzay pijamam var. Şimdi döneceğim.

Bu benim uyku istasyonum. Her gün 8 saat uyuduğum yer burası… Uzay istasyonunda alt bölümdeyim. Ama içinde olunca neresi olduğunu söyleyemezsiniz.

KAYNAK- https://www.youtube.com/watch?v=UyFYgeE32f0

ASTRONOMİ HABERLERİ –

Her Gün Dünyaya 60 Ton Kozmik Toz Yağıyor

Dünyamız güzel olduğu kadar kirli  bir yer....

Bu tozlar her gün güneş sistemimizden, galaksimizden ve kuyruklu yıldızlardan Dünyamıza iner. Bu tozlar, aynı duman partiküllerinde olduğu gibi sayıları oldukça fazla  ama adetleri oldukça küçük...

Şimdiye kadar, bilim adamları, bu kozmik tozun ne kadarının Dünya’da toplandığını bilmiyorlardı. Ancak, atmosferin bileşimindeki değişiklikleri ölçen bir araç olan Doppler Lidar’ı kullanarak atmosferdeki sodyum ve demir seviyeleri yakından incelendi. Atmosferdeki sodyum miktarı atmosferdeki kozmik toz miktarı ile orantılı olduğu için araştırmacılar dünyaya düşen tozun gerçek miktarının günde 60 ton civarında olduğunu hesapladı.

Şimdi biraz düşünürsek ... Aslında evlerimizde biriken tozların bir kısmının uzaydan gelmiş olma ihtimali çok yüksek! Ve bu tozların önemli faydaları da var.

Allah’ın bu tozlarda yarattığı hikmet ise son yıllarda yapılan astronomi çalışmaları ile ortaya çıktı..

Dünya’ya düşen bu toz hem atmosferdeki bulut oluşumuna yardımcı oluyor. Hem de Antarktika’daki planktonların üremesine yardım ediyor ve çevre için şaşırtıcı derecede faydalı oluyor.

SORU-CEVAP

DÜNYAMIZ GALAKSİMİZİN MERKEZİNDEKİ DEV KARADELİĞE ÇEKİLEBİLİR Mİ?

Bir çok kişi galaksimizin merkezini büyük bir elektrikli süpürgeye benzetiyor, ancak bir karadeliğin olay ufkuna yani dönüşü olmayan noktasına yaklaşmadığımız sürece içine çekilmeyiz. Sabit yörüngemiz olduğu için  karadeliğin çekim gücüne girmeyiz.

(All About Astronomy sayı 33- sf. 72 ekteki resimlerde var)

AY KAÇ YAŞINDADIR?

Bizim doğal uydumuz yaklaşık 4,5 milyar yaşındadır.

ANDROMEDA GALAKSİSİNDE KAÇ TANE YILDIZ VAR?

Andromeda galaksisinde yaklaşık bir trilyon yıldız vardır.

SONUÇ

Araştırdıkça ve öğrendikçe Allah’ın eşsiz yaratma sanatına daha yakından şahit oluyoruz. Biz de araştırmaya ve öğrenmeye devam edeceğiz.

Bugünkü programımızın sonuna geldik. Bir sonraki Yörünge Programında evrendeki dengelerden-Allah’ın  gökyüzünde yaratma sanatının örneklerinden- Big Bang’ten ve dünyamızın evrendeki çok hassas konumundan bahsetmeye devam edeceğiz.

Tekrar görüşmek üzere Hoşçakalın

iddialaracevap.com adnanoktarhaber.com adnanoktarhukuk.com adnanoktargercekleri.net
"Biz FETÖNÜN ANTİSİYİZ...."
“Bu dava sürecinde.... sözde dijital delillerin ibraz edilmemesi gibi pek...
"Zaten biz birbirimizi bu kadar çok sevdiğimiz için buradayız..."
"Biz bir arkadaş grubuyuz..."
"...Biz Vakıf faaliyetlerimiz ile her zaman Devletimizin yanında olduk"
"Biz kimseyle ilgili karalama faaliyeti yapmadık..."
"...Sözde tecavüz için mi buradaki arkadaşlarımla biraraya geleceğim?!"
"...Faaliyetlerimiz herkese hitap ediyor ..."
"Bizim amacımız şatafat içinde yaşamak değil, hiç kimsenin hitap edemediği...
"İnancım gereği ben insanlara yardım ederim"
"Ne yapsa "zorla" diyorlar. Zorla Gülümsüyor, Zorla, Zorla olur mu?"
"Bizim bir arada olma amacımız örgüt kurmak değil. ilmi mücadele...
"Biz birbirimizi Allah için seven.. arkadaşlarız"
"Polisler geldi, hangi eve operasyon yapacağız derlerken, balkona çıkıp...
"Biz örgüt değiliz"
"Devletimizi desteklediğimiz çok hayırlı faaliyetlerimiz var, Bunlar...
"Biz Allah`tan Razıyız Allah da Bizlerden Razı olur inşaAllah"
"İddia edildiği gibi katı bir ortam olsa 40-50 yıl niye kalalım?"
"Neden cömertsin?" diye soruyorlar
"İngiliz Derin Devleti bunu duyunca çıldırdı..."
"Biz Milli değerler etrafında birleşmiş bir sivil toplum kuruluşuyuz"
"Bir imza atıp dışarı çıkmayı ben de bilirim. Ama iftira büyük suçtur."
"Ben varlıklı bir aileden geliyorum, Saat koleksiyonum var"
"Silahlı suç örgütü iddiası tamamen asılsızdır, yalandır, iftiradır."
"Bizim yaptığımız tek şey Allah'ın yaratışını anlatmaktır."
"Almanya'da İslamofobi var, İslam düşmanları var..."
Bir örgüt olsak devlet bizimle faaliyette bulunur mu?
DAVAMIZ METAFİZİKTİR – 2. BÖLÜM
DAVAMIZ METAFİZİKTİR – 1. BÖLÜM
MAHKEME SÜRECİNDE SİLİVRİ CEZAEVİNDE YAŞANAN EZİYET VE ZULÜMLER
"Ben Sayın Adnan Oktar `dan hiçbir zaman Şiddet, Eziyet, Baskı görmedim."
DAVA DOSYASINDAKİ CİNSELLİK KONULU İDDİALAR TÜMÜYLE GEÇERSİZDİR
DURUŞMALARIN İLK HAFTASI
"İNFAK" SUÇ DEĞİL, KURAN'IN FARZ KILDIĞI BİR İBADETTİR
GERÇEK TURNİKE SİSTEMİ GENELEVLERDE
Adnan Oktar davasının ilk duruşması bugün yapıldı.
AVK. UĞUR POYRAZ: "MEDYADA FIRTINA ESTİRİLEREK KAMUOYU ŞARTLANDIRILDI,...
Adnan Oktar'ın itirafçılığa zorlanan arkadaşlarına sosyal medyadan destek...
Adnan Oktar suç örgütü değildir açıklaması.
Adnan Oktar'ın cezaevinden Odatv'ye yazdığı mektubu
Adnan Oktar'dan Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a mektup
Casuslukla suçlanmışlardı, milli çıktılar.
TBAV çevresinden "Bizler suç örgütü değiliz,kardeşiz" açıklaması
Bu sitelerin ne zararı var!
Adnan Oktar ve arkadaşları 15 Temmuz'da ne yaptılar?
Sibel Yılmaztürk'ün cezaevinden mektubu
İğrenç ve münasebsiz iftiraya ağabey Kenan Oktar'dan açıklama geldi.
Adnan Oktar ve arkadaşlarına Emniyet Müdürlüğü önünde destek ve açıklama...
Adnan Oktar hakkında yapılan sokak röportajında vatandaşların görüşü
Karar gazetesi yazarı Yıldıray Oğur'dan Adnan Oktar operasyonu...
Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan'dan Adnan Oktar ile ilgili...
Ahmet Hakan'nın Ceylan Özgül şüphesi.
HarunYahya eserlerinin engellenmesi, yaratılış inancının etkisini kırmayı...
Kedicikler 50bin liraya itirafçı oldu.
Adnan Oktar ve arkadaşlarına yönelik operasyonda silahlar ruhsatlı ve...
FETÖ'cü savcının davayı kapattığı haberi asılsız çıktı.
Adnan Oktar ve arkadaşlarının davasında mali suç yok...
Cemaat ve Vakıfları tedirgin eden haksız operasyon: Adnan Oktar operasyonu...
Tutukluluk süreleri baskı ve zorluk ile işkenceye dönüşüyor.
Adnan Oktar’ın Cezaevi Fotoğrafları Ortaya Çıktı!
"Milyar tane evladım olsa, milyarını ve kendi canımı Adnan Oktar'a feda...
Adnan Oktar davasında baskı ve zorla itirafçılık konusu tartışıldı.
Adnan Oktar ve arkadaşlarının davasında iftiracılık müessesesine dikkat...
Adnan Oktar davasında hukuki açıklama
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının Masak Raporlarında Komik rakamlar
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının tutukluluk süresi hukuku zedeledi.
Adnan Oktar'ın Museviler ile görüşmesi...
Adnan Oktar ve arkadaşlarına yönelik suçlamalara cevap verilen web sitesi...
Adnan Oktar ve arkadaşlarına karşı İngiliz Derin Devleti hareketi!
Adnan Oktar iddianamesinde yer alan şikayetçi ve mağdurlar baskı altında...
Adnan Oktar iddianamesi hazırlandı.
SAYIN NEDİM ŞENER'E AÇIK MEKTUP
Adnan Oktar ve Nazarbayev gerçeği!
En kolay isnat edilen suç cinsel suçlar Adnan Oktar ve Arkadaşlarına...
Adnan Oktar kaçmamış!
BİR KISIM MEDYA KURULUŞLARINA ÇAĞRI !!!
FİŞLEME SAFSATASI
İSA TATLICAN: BİR HUSUMETLİ PORTRESİ
SİLİVRİ CEZAEVİNDE YAŞANAN İNSAN HAKLARI İHLALLERİ
MÜMİNLERİN YARDIMLAŞMASI VE DAYANIŞMASI ALLAH'IN EMRİDİR
GÜLÜNÇ VE ASILSIZ "KAÇIŞ" YALANI
ABDURRAHMAN DİLİPAK BİLMELİDİR Kİ KURAN’A GÖRE, ZİNA İFTİRASI ATANIN...
YALANLAR BİTMİYOR
SAÇ MODELİ ÜZERİNDEN KARA PROPAGANDA
TAHLİYE EDİLENLERE LİNÇ KAMPANYASI ÇOK YANLIŞ
MEDYA MASALLARI ASPARAGAS ÇIKMAYA DEVAM EDİYOR
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının ilk duruşma tarihi belli oldu.
AKİT TV VE YENİ AKİT GAZETESİNE ÖNEMLİ NASİHAT
YAŞAR OKUYAN AĞABEYİMİZE AÇIK MEKTUP
KARA PARA AKLAMA İDDİALARINA CEVAP
Adnan Oktar ve FETÖ bağlantısı olmadığı ortaya çıktı.
TAKVİM GAZETESİNİN ALGI OPERASYONU
Adnan Oktar ve Arkadaşlarına yönelik suçlamaların iftira olduğu anlaşıldı.
"Bizler Suç Örgütü Değiliz..."