Sayın Adnan Oktar'ın Yeni Açıklamaları (27 Aralık 2016; 22:00)


HIRİSTİYAN YA DA MUSEVİ OLSUN HERKES BÜTÜN PEYGAMBERLERE İMAN ETMELİDİR

Allah’ın Resulü (sav) hak Peygamberdir. Bir Hristiyan Hz. İsa Mesih (as)’a inanacak. İncil’e uyabilir Allah’ın birliğine inanmak şartıyla. Fakat Resulullah (sav)’e yalancı dediğinde küfre gider. Bir Musevi Tevrat’a uyabilir, Tevrat’a göre yaşayabilir ama Allah’ın Resulü (sav)’e yalancı dediğinde küfre gider küfür içinde olur. Yalancı diyemez. Ne diyecek? “Bu insan yalancı değil” diyecek. Yani en az böyle diyebilir. “Bu insanın yalancı olduğunu iddia edenleri kabul etmiyoruz” diyecek.

Nisa Suresi 150: “Allah'ı ve elçilerini (tanımayıp) inkar eden, Allah ile elçilerinin arasını ayırmak isteyen,” mesela şunu kabul ederim bunu kabul etmem diyen, "Bazısına inanırız, bazısını tanımayız" diyen ve bu ikisi arasında bir yol tutturmak isteyenler.” (Nisa Suresi, 150)’de. Şeytandan Allah’a sığınırım, “İşte bunlar, gerçekten kafir olanlardır. Kafirlere aşağılatıcı bir azap hazırlamışızdır.” (Nisa Suresi, 151) Diyor Allah. Onun için Peygamberimiz (sav)’i de kabul edecek. Mesela Hz. İsa Mesih (as)’ı kabul etmiyor veyahut “ben Musevi’yim” diyor. Hz. İsa Mesih (as) bir Peygamber, kabul edeceksin. Musevi olamazsın kabul etmezsen. Hz. Muhammed (sav)’i de kabul edeceksin. Ama teslisi onu kabul etme. Ama Müslüman, bak Hz. İsa Mesih (as)’ın Peygamber kudüsolduğunu kabul ediyorsa, sen de bir Müslümana yalancı diyemediğine göre ona inanmak durumundasın. Çünkü Müslümanın şahitliğini kabul ediyor Museviler. Yalan söylüyor diyemiyor şahitliğini kabul ediyor. O zaman? Şahit işte Müslüman diyor “Hz. İsa Mesih (as) Peygamber” diyor, kabul edecek. “Hz. Muhammed (sav) Peygamber” diyor, kabul edecek. Müslüman kabul etmiyor ki şirki, yani üçleme teslisi kabul etmiyor zaten.

 

MUSEVİLER HZ. MEHDİ'NİN ZUHURU İÇİN HAZIR BEKLİYOR

İsrail Moşiyah’ı karşılamak için Mesih yağını o Zeytin Dağı’nın bitişiğindeki sinagogda hazır tutuyorlar, Mesih yağını Moşiyah’ın başına yağ sürmek için hazır bekliyorlar. Ve Mesih çıktığında şofarı üflemek için, o büyük boru var ya o boruyu da şu an orada hazır tutuyorlar. O çok güçlü ses çıkaran bir boru. Bakın, işin ilginç yanına bakın Mesih’in oradan geçeceğini bildiği için Osmanlı sultanları o kapının kapalı kalması konusunda çok titiz davranmışlar. Ördürmüşler, sırf demir kapıyla kapatmakla kalmamışlar ayrıca ördürmüşler. Yani o devre kadar geçiş olmasın diye. Şu an örülmüş durumda yani kapıdan geçiş mümkün değil. Sadece Moşiyah’ın geçişi için kapalı tutuluyor. Bak bu çok açık bir delil değil mi? Bütün Osmanlı sultanları çok titiz olmuşlar o kapıya, kapalı olmasına. Bütün İsrail de çok dikkat ediyor. Ve şofar da sürekli hazır tutuluyor. Tabii bir tek o değil yani binlerce şofar çalacak. Aynı anda bütün camilerde ezan okunacak, aynı anda bütün çanlar çalacak kiliselerde. Hadiste öyle geçiyor. Çok müthiş bir karşılama yapılacak.

Şofar’ın amacı Moşiyah’ın gelişini harekete geçirmek, tapınağın yeniden inşa edilmesini hızlandırmak yani bu anlama geliyor. Şofarın sesini duydular mı o sesin anlamı Mesih’in gelişini beklemek, onun sevincini yaşamak ve tapınağın yeniden yapılacağını yani Hz. Süleyman (as)’ın mescidinin yeniden yapılacağının sevincini yaşamak. Amaç bu oluyor. Ahir zamanı ifade eden bir ses. Onun için her gün şofar çalınıyor İsrail’de. Onu duyan Museviler Mesih’in gelişini hatırlıyorlar ve Hz. Süleyman (as)’ın mescidinin yeniden yapılacağını hatırlıyorlar. Yani onu anlatan kısa bir konuşma gibi, yani uzun bir konuşmayı özetleyen konuşma gibi. O boru sesi her yerde duyuluyor zaten İsrail’de.

Sina Dağı’na Tevrat indirildiğinde de şofar çalındı. Tapınak döneminde Baş Kohen Hz. Süleyman (as)’ı yağ ile meshediyor ve şofarı çalıyor. Hz. Mehdi (as)’da da öyle başına yağ sürülecek İsrail’de. Bu, Kohenler tarafından oluyor başına yağ sürülmesi. Sonra şofar çalınacak yani binlerce şofar çalınacak. Çok güzel görkemli günler olacak.

Hazreti Süleyman (as)’ın mescidinin yapılması çok hayati bir konu inşaAllah onu yapacağız. Tonlarca altın kullanılacak 24 ayar, aynısını yapacağız. Daha geniş ve daha güzel, daha kapsamlı olarak yapacağız. Hazreti Süleyman (as)’ın sarayını da yapacağız. Ecdadın bütün o güzelliğini yeniden ihtişamla kuracağız ama sonra Yecüc ve Mecüc’ün talanına uğrayacak ama buna rağmen yapacağız. Yecüc ve Mecüc Mehdi (as)’den sonra çıkacaktır, onun arkasından da komünist hareket geliyor.

Hazreti Süleyman (as)’ın mescidini yaptığımızda bu boru sabaha kadar ötecek. Orada kurban keseceğiz inşaAllah mescidin önünde, kurbanı bir tane, iki tane, on tane kesmeyeceğiz yani yüzlerce binlerce kurban keseceğiz. Geniş ocaklarda pişecek, “Kokusu Jeriko’ya kadar yayılacak” diyor. Bütün Kudüs mis gibi kebap kokacak böyle inşaAllah. Onun tabii sözlü Tevrat’taki anlamı ‘Allah’ın dini her yere yayılacak’ anlamına geliyor. “Jeriko’ya kadar kokusu yayılacak” anlamı çünkü Jeriko çok uzak Kudüs’ten, oraya kokunun gitmeyeceği belli, oraya o imanın heyecanı yayılacak her yere imanın heyecanı yayılacak o anlama gelir yani sözlü Tevrat’a göre öyledir ama yazılı Tevrat’a göre normal kokusu gidecek şeklinde yazıyor. Daha önce de söylemiştim hayret etmişlerdi sözlü Tevrat’ı bilmeme Hahamlar onu gazetede de yazmışlardı.